00:00
00:00
View Profile BallinFatty

All 243 audio Reviews

101 w/ Responses

the bass is distorted

but it sounds awesome in surround sound headphones. a little staticy from comp speakers tho. who cares?? epic win 8/10!!

:D


People find this review helpful!
DeatHTaX responds:

thanks man. Idk why it sounds so bad on everyone else's comps. Mine sounds ok, though i can understand where they come at with the whole "grainy" thing

Thanks a lot for your input and takin the time to write the review!


nice, but i cant get to this level

havent heard the original, because i can never seem to make it to that stage cuz the first stage is gay and i always die. i've made it there once

nice composition tho. love the japanese theme. if you wouldnt have titled it as a megaman remix, i wouldve thought it was an original japanese orchestra

nice job here!! 5/5 10/10



goldust had/still has one of the best theme songs

in the WWE. i actually like the old wrestlers themes songs instead of all these new superstars with bands doin their songs

nice 8 bit mix

5/5 10/10


People find this review helpful!

you sir/ma'am are an audio god. i dont understand

i just dont understand how some ppl can do stuff like this

this is truly amazing. if only u had been around when the old sonic and megaman gaems were still in production. they would have been beast



sorry i took so long

so i said i'd review it. i'm just sorry it took me so long to get to it.

it isnt too bad. kinda repetitve, couldve used a few more melodies and stuff. i liked the second half after the break tho, that was pretty awesome. nice use of sfx thruout as well

the lack of variation is the only thing keeping it from higher than 8 XD


aloneagainfriend responds:

ok ty :)


wher'd you get that idea at??

check out megaman, mario brothers, legend of zelda, many other nes 8bit songs have way more than 1 sound this would be beter if it had more to it



epic!!

pure epic, espicially the intro and from the start up until 32 sec.

5/5 10/10



better than my 8 bit song

i like the drum beat particulally

this is good. doesnt sound like techno, but it sounds like good

5/5 10/10


People find this review helpful!

is this original?

it sounds so familiar, yet it sounds original. just to clear my mind, did you create this or mix it? its driving me crazy. kinda sorta not really lol

either way it is good


People find this review helpful!
pheel responds:

This is made from scratch on Fruity Loops.
Obviously it's a cover of the song by Erasure but I made the track my self :)

Thanks for reviewing.


very creepy-ish melodic sounding at the beggining

not one of my favorite, but this has potential. i love the marimba or vibes, whichever it is, around somewhere between - 1min-2min. that made my day. the use of sound effcts is good. for some reason when i hear this i think of the legend of zelda

lol god job here 4/5 9/10


People find this review helpful!
svinepels responds:

It's a clav thing. A shame that you didn't like it more, this is the most professional/mainstream/polished sounding song I've ever made. Thanks for the 9 though!

I am awesome. Read my news posts. If you want to learn more about me, go to my facebook page. If you dont like my music, unscouted art, or myself as a human being, then good for you. You should be proud of yourself. If you do, then enjoy my stuff!!

Kerry Jamerson @BallinFatty

28, Male

Bruh

**Graduated!!**

Charlotte NC

2/14/08

Level:
10
Exp Points:
920 / 1,110
Exp Rank:
51,392
Vote Power:
5.18 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
87,144
Blams:
15
Saves:
48
Whistle:
Normal
Medals:
10